ewolucja znaków graficznych

[2015-09-02] Prowadzisz działalność już od kilku lat? Wydaje Ci się, że Twoje logo już się opatrzyło?

Dlaczego warto pomyśleć od odświeżeniu wizerunku swojej firmy?
Dlaczego robią tak największe firmy na świecie skoro kosztuje to worki pieniędzy i jest kłopotliwe?

google case study

Firma Google kolejny raz odświeża swoje logo. Czego możemy się z tego nauczyć?

pepsi case study

logo pepsi na przestrzeni lat od 1898 roku do 2015

grafika przedstawiąjąca pochodzenie nowego znaku graficznego pepsi

komentaż

Dlaczego firmy wydają pieniądze na opracowanie znaków graficznych?

Dlaczego wydają jeszcze większe pieniądze na przerobienie lodówek, samochodów dostawczych, tablic, gadżetów reklamowych, papeterii oraz pozostałej masy materiałów na których widniało stare logo?

Dlaczego poświęcają czas i środki na odświeżenie swojego wizerunku?

Odpowiedź brzmi - bo w dłuższej jednoste czasu się to opłaca i jest jedynym rozwiązaniem na zachowanie dynamiki rozwoju firmy oraz zabezpieczenie dotychczasowych udziałów w rynku względem swoich konkurentów.

 

Nota prawna.
Widoczne zanki handlowe są własnością ich prawnych właścicieli w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Niniejszy materiał przedstawiony ma charakter artykułu informacyjnego. Nasza agencja reklamowa nie jest autorem znaków graficznych omawianych na tej podstronie.